Terapia transdiagnostyczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
wypożyczone
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Łódź - Wypożyczalnia
(3)
Pabianice - Wypożyczalnia
(1)
Autor
Ehrenreich-May Jill
(4)
Kennedy Sarah M
(4)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(4)
Sherman Jamie A
(4)
Ambroziak Konrad
(3)
Barlow David H. (1942- )
(3)
Bilek Emily L
(3)
Domurat Marcin
(3)
Bennett Shannon M
(2)
Pinto Stefania S
(2)
Barlow David H
(1)
Buzzella Brian A
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Psychoterapeuci
(4)
9-13 lat
(3)
Psycholodzy
(3)
Rodzice
(3)
6-8 lat
(2)
Dzieci
(2)
14-17 lat
(1)
Młodzież
(1)
Temat
Język polski
(4257)
Język polski (przedmiot szkolny)
(3431)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(2863)
Nauczanie początkowe
(2827)
Matematyka
(2572)
Terapia transdiagnostyczna
(-)
Literatura polska
(2381)
Filozofia
(2194)
Wychowanie przedszkolne
(2060)
Język angielski
(2059)
Historia
(1925)
Pedagogika
(1823)
Szkolnictwo
(1811)
Wychowanie w rodzinie
(1807)
Wychowanie
(1794)
Nauczyciele
(1708)
Psychologia
(1702)
Pisarze polscy
(1677)
II wojna światowa (1939-1945)
(1663)
Nauczanie
(1637)
Dzieci
(1579)
Młodzież
(1504)
Nauczanie zintegrowane
(1395)
Uczniowie
(1327)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1323)
Psychologia dziecka
(1270)
Literatura
(1252)
Metody nauczania
(1229)
Socjologia
(1226)
Sztuka
(1219)
Fizyka
(1203)
Język niemiecki
(1191)
Kultura
(1172)
Kobieta
(1153)
Język rosyjski
(1139)
Wojsko
(1133)
Historia (przedmiot szkolny)
(1040)
Relacje międzyludzkie
(1024)
Zapobieganie
(1019)
Matura
(996)
Praca
(983)
Rodzina
(969)
Geografia (przedmiot szkolny)
(934)
Polacy za granicą
(916)
Poezja polska
(902)
Biologia
(871)
Fizyka (przedmiot szkolny)
(863)
Przyroda
(855)
Technika
(854)
Chemia
(836)
Oświata
(832)
Nauka
(824)
Zwalczanie
(822)
Muzyka
(792)
Geografia
(765)
Żydzi
(735)
Edukacja ekologiczna
(731)
Szkolnictwo wyższe
(712)
Polska
(702)
Psychoterapia
(689)
Zarządzanie
(689)
Wychowanie obywatelskie
(688)
Polityka
(686)
Biologia (przedmiot szkolny)
(679)
Osobowość
(675)
Zwierzęta
(673)
Gry edukacyjne
(655)
Polityka międzynarodowa
(649)
Etyka
(642)
Prawo
(628)
Przedsiębiorstwo
(622)
Chemia (przedmiot szkolny)
(621)
Teatr polski
(615)
Bibliotekarstwo
(600)
Uczenie się
(589)
Katolicyzm
(586)
Szkolnictwo zawodowe
(577)
Język francuski
(561)
Politycy
(557)
Miłość
(541)
Turystyka
(535)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(534)
Ekologia
(524)
Komunikacja społeczna
(520)
Psychologia społeczna
(512)
Czytanie
(511)
Astronomia
(491)
Informatyka
(486)
Uczucia
(483)
Religia
(464)
Antropologia filozoficzna
(460)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(460)
Rośliny
(459)
Nauki społeczne
(456)
Gry i zabawy
(452)
Rolnictwo
(452)
Językoznawstwo
(446)
Pedagogika specjalna
(444)
Poeci polscy
(444)
Środki masowego przekazu
(438)
Gospodarka
(435)
Gatunek
Poradnik
(3)
Podręcznik
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Protokoły
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(4)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na okładce: Ujednolicone protokoły leczenia.
RAPIA ZABURZEŃ EMOCJONALNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Podręcznik terapeuty Produkt dostępny Wysyłamy: Wysyłamy w 24h (w następny dzień roboczy) Autor: B. A. Buzzella , David H. Barlow , E. L. Bilek , J. A. Sherman , Jill Ehrenreich-May , S. M. Bennett , S. M. Kennedy Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP Rok wydania: 2022 ISBN: 978-83-7489-933-8 PREMIERA: 12 STYCZEŃ 2022 Podręcznik jest poświęcony podejściu transdiagnostycznemu w terapii zaburzeń emocjonalnych – lękowych i nastroju (depresyjnych) – dzieci i młodzieży. Opisany w nim program terapeutyczny powstał z myślą o efektywnej pracy z młodymi osobami, które wykazują objawy kilku zaburzeń, objawy podprogowe lub mieszane. Modułowa struktura programu umożliwia terapeucie realizację całego cyklu terapeutycznego bądź zmodyfikowanie go w taki sposób, by jak najlepiej dostosować interwencję do odbiorcy. Poszczególne techniki są nakierowane na podstawowe problemy leżące u podstaw zaburzeń emocjonalnych. Podręcznik terapeuty uzupełniają poradniki (dzieci, młodzież) które zawierają przegląd umiejętności, jakich nabywa się w trakcie terapii, niezbędne formularze, ćwiczenia i zadania do pracy własnej. Prezentowany program terapeutyczny ma charakter ujednolicony, ponieważ obejmuje zintegrowany zestaw procedur terapeutycznych skutecznych w przypadku całej grupy zaburzeń. Jest to także program transdiagnostyczny, ponieważ stworzono go z myślą o efektywnej pracy nad wszystkimi zaburzeniami emocjonalnymi, jakie mogą współwystępować u jednej osoby. Podręcznik terapeuty zawiera między innymi: • omówienie opartych na dowodach naukowych strategii terapeutycznych, które pozwalają specjalistom wspomagać młodych klientów w poprawie funkcjonowania; • konkretne wytyczne co do prowadzenia terapii; • informacje na temat włączania rodziców w terapię i wprowadzania ukierunkowanych na nich strategii, które wspomogą długofalową generalizację nowo nabytych przez dziecko umiejętności. Program terapeutyczny dotyczy takich zaburzeń, jak: • zaburzenie lękowe uogólnione; • fobia społeczna; • separacyjne zaburzenie lękowe; • fobie swoiste; • zaburzenie paniczne; • agorafobia; • zaburzenia depresyjne. Model terapii jest tak elastyczny, że znajduje zastosowanie także w przypadkach zaburzeń: • pourazowych i związanych z czynnikiem stresowym (w tym zaburzeń adaptacyjnych); • z objawami somatycznymi; • tikowych; • obsesyjno-kompulsyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 358662 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Ujednolicony protokół leczenia.
Program terapeutyczny opisany w niniejszym poradniku jest przeznaczony dla osób w wieku 7-13 lat dotkniętych zaburzeniami emocjonalnymi (m.in. zaburzenie lękowe uogólnione, fobia społeczna, zaburzenie paniczne, fobie swoiste, agorafobia, zaburzenia depresyjne). Pomaga dzieciom zrozumieć odczuwane emocje i działania podejmowane w reakcji na nie. Zmierza do zmiany nawyków związanych z regulacją emocji, aby zmniejszyć intensywność i częstotliwość narzucających się, przytłaczających uczuć. Uczy, że emocje - nawet te trudne i niewygodne - pełnią ważną funkcję, dlatego tak istotna jest ich akceptacja, pozwalająca zapanować nad odruchową reakcją, aby reagować skuteczniej. Kształtowane w jego ramach umiejętności bazują na strategiach i zasadach zaczerpniętych z terapii poznawczo-behawioralnej, terapii behawioralnej oraz terapii opartych na uważności i akceptacji. Prezentowany program terapeutyczny wpisuje się w podejście transdiagnostyczne w terapii zaburzeń emocjonalnych – lękowych i nastroju (depresyjnych). Stworzono go z myślą o efektywnej pracy z młodymi osobami wykazującymi objawy kilku zaburzeń, objawy podprogowe lub mieszane. Jego modułowa struktura umożliwia terapeucie realizację całego cyklu terapeutycznego bądź zmodyfikowanie go w taki sposób, by jak najlepiej dostosować interwencję do odbiorcy. Poszczególne techniki są nakierowane na podstawowe problemy leżące u podstaw zaburzeń emocjonalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pabianice - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 55304 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej