Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(57)
Forma i typ
Książki
(56)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(49)
tylko na miejscu
(6)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Łódź - Wypożyczalnia
(49)
Łódź - Czytelnia
(4)
Pabianice - Wypożyczalnia
(4)
Pabianice - Czytelnia
(2)
Autor
Falkowski Andrzej
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Górnik-Durose Małgorzata (1960- )
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Tyszka Tadeusz (1929- )
(3)
Zawadzka Anna Maria
(3)
Goleman Daniel (1946- )
(2)
Jachnis Anna (1959- )
(2)
Jankowski Andrzej (anglista)
(2)
Patrzałek Wanda (1955- )
(2)
Zięba Wojciech
(2)
Znaniecki Piotr
(2)
Aldridge Alan (1947- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939-2017)
(1)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(1)
Begg David K. H
(1)
Bokszański Zbigniew (1940- )
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Bongers Paul N
(1)
Chmiel Katarzyna (tłumacz)
(1)
Czarny Bogusław
(1)
Czyżewski Marek
(1)
Dornbusch Rudiger
(1)
Dubis Wojciech
(1)
Dutkiewicz Joanna
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Fischer Stanley
(1)
Freyberg Ewa
(1)
Gajewski Stanisław (organizacja i zarządzanie)
(1)
Geldner Marian
(1)
Gorczyca Krzysztof
(1)
Gorczyca Krzysztof (ekologia)
(1)
Goszczyńska Maryla
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Gulińska Edyta
(1)
Hattwick Melvin S
(1)
Huma Maria
(1)
Iwasiński Łukasz
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jankowska Hanna (tłumacz)
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jawłowska Aldona (1934-2010)
(1)
Jordan J
(1)
Kempny Marian (1954-2006)
(1)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Kołłajtis-Dołowy Anna
(1)
Krzystkiewicz Małgorzata
(1)
Kubiak Anna
(1)
Kulpińska Jolanta
(1)
Lindstrom Martin (1970- )
(1)
Lutyńska Krystyna
(1)
Makowski Grzegorz (1977- )
(1)
Maksymiuk Renata A
(1)
Matkowski Zbigniew
(1)
Mazurek Małgorzata (1979- )
(1)
Migdał Kazimierz
(1)
Mącik Dorota
(1)
Niepokulczycka Małgorzata (1944-2020)
(1)
O'Connor Joseph (1948- )
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Parkoła Andrzej
(1)
Prior Robin (1948- )
(1)
Rapacki Ryszard
(1)
Ritzer George (1940- )
(1)
Rokicka Grażyna
(1)
Rusiński Michał
(1)
Sapała Marta (1974- )
(1)
Siemiński Mariusz
(1)
Skiba-Kuraszkiewicz Katarzyna
(1)
Sobczak-Matysiak Janina
(1)
Specht-Schampera Anna
(1)
Starosta Paweł (1951- )
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Stawowy Ludwik
(1)
Streżyńska Anna (1967- )
(1)
Szczechowicz Bartosz
(1)
Szewczyk Robert (ekonomia)
(1)
Szlendak Tomasz (1974- )
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Underhill Paco
(1)
Vejlgaard Henrik
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Warzywoda-Kruszyńska Wielisława
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Zaltman Gerald (1938- )
(1)
Zdybel Alicja
(1)
Zielińska Magdalena (tłumacz)
(1)
Łuszpak-Zając Agnieszka
(1)
Świtała Marcin (nauki ekonomiczne)
(1)
Żabczyński Aleksander ( -1998)
(1)
Żakowski Maciek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(5)
1980 - 1989
(1)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(57)
Język
polski
(57)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Konsumenci (ekonomia)
(55)
Marketing
(9)
Reklama
(8)
Zachowanie
(7)
Konsumpcja (ekonomia)
(5)
Postawy
(5)
Psychologia społeczna
(5)
Decyzje
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Psychologia
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Świadomość ekologiczna
(3)
Ekologia
(2)
Ekologiczny styl życia
(2)
Globalizacja
(2)
Handel
(2)
Jakość życia
(2)
Kultura
(2)
Marketing ekologiczny
(2)
Młodzież
(2)
Popyt
(2)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(2)
Udział konsumenta
(2)
Usługi
(2)
Zakupy
(2)
Alians strategiczny (ekonomia)
(1)
Analiza rynku
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Centra handlowe
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Dzieci
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika
(1)
Freeganizm
(1)
Galeria Mokotów (Warszawa)
(1)
Gospodarka
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Inflacja
(1)
Internauci
(1)
Jakość żywności
(1)
Kapitalizm
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumpcja zrównoważona
(1)
Książki
(1)
Księgarstwo
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Kultura masowa
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marnotrawstwo żywności
(1)
Mikroekonomia
(1)
Mężczyzna
(1)
Nawyki
(1)
Neuropsychologia
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ochrona konsumenta
(1)
Odżywianie
(1)
Opinia publiczna
(1)
Oszczędność
(1)
Pieniądz
(1)
Podaż
(1)
Pokolenie Z
(1)
Polityka
(1)
Polityka przemysłowa
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo antymonopolowe
(1)
Prawo cywilne
(1)
Produkcja
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia pracy
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozrzutność
(1)
Rynek
(1)
Rynek pracy
(1)
Ryzyko
(1)
Socjologia
(1)
Socjotechnika
(1)
Spożycie
(1)
Sprawiedliwy handel
(1)
Studenci
(1)
Styl życia
(1)
Technologie mobilne
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Turystyka
(1)
Umowa sprzedaży
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Upaństwowienie
(1)
Wolność
(1)
Wolontariusze
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Europa
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Opracowanie
(7)
Poradnik
(7)
Materiały konferencyjne
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Broszura
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Informatory
(1)
Materiały pomocnicze dla gimnazjów
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(14)
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Zarządzanie i marketing
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Styl życia, moda i uroda
(2)
Ochrona środowiska
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
57 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pabianice - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 44287 Czyt. H [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 308815 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 273876 [Wypożyczalnia]
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 274786 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44907 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Psychologii.)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 327800 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziedzina i ujęcie
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają autorki książki.
Wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.
Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw); analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta; perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49968 [Informacja] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 285657 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 309621 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 277626 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 302666 [Wypożyczalnia], 302667 [Wypożyczalnia] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
W publikacji przedstawiono główne problemy współczesnej psychologii ekonomicznej dotyczące zachowań ludzi związanych z zarabianiem pieniędzy i umiejętnym, racjonalnym gospodarowaniem nimi, dzięki czemu możliwe staje się nabywanie dóbr i zaspokajanie różnorakich ludzkich potrzeb. Zarabianie i pomnażanie pieniędzy związane jest z przedsiębiorczością. Psychologiczny opis tego zjawiska, determinant i konsekwencji przedsiębiorczości to zagadnienie, które zajmuje ważne miejsce w prezentowanej publikacji. Wiele uwagi zajmuje w niej także psychologiczna problematyka rozumienia istoty pieniądza, stosunku do pieniędzy i posługiwania się nimi. W prezentowanych artykułach analizowane są istotne aspekty postaw wobec pieniędzy i uwarunkowania pewnych form dysponowania pieniędzmi, takich jak ubezpieczanie się, inwestowanie oraz oszczędzanie lub zaciąganie kredytów. Zamykające monografię artykuły skoncentrowane są na wybranych aspektach zachowań konsumenckich, które bezpośrednio odnoszą się do zaspokajania potrzeb poprzez wydawanie zarobionych pieniędzy w określony sposób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51723 [Informacja] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 269096 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Temat: obce: Reklama
Czytelnia: Socj. 490
Socj. 490
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 282871 Cz (Socj. 490) [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 267535 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 318090 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczny Zbiór Praw. Nowe Prawo ; 7/2007)
Na okł. skrócony spis treści. Na książce zbędny ISSN. Dod. do Gazety Prawnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 306226 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 310244 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Chętnie wrzucamy butelki do pojemników na surowce wtórne, ale jednocześnie przemierzamy całe kilometry naszymi paliwożernymi samochodami, by zrobić zakupy. Do sklepu zabieramy ekologiczne torby, ale kupujemy owoce z Ameryki Południowej. David Goleman tłumaczy w swej książce dlaczego „zielone to miraż” i dowodzi, jacy jesteśmy niekonsekwentni w naszym podejściu do kryzysu ekologicznego. W oparciu o wyniki przełomowych badań Goleman wyjaśnia, dlaczego jako konsumenci nie potrafimy się rozeznać w tym, jak szkodliwe są nasze zakupy dla środowiska naturalnego i naszego zdrowia. Zbiorowo nie przyjmujemy do wiadomości, jak szkodliwe są rzeczy, które wytwarzamy i kupujemy. Problem dodatkowo pogłębia zjawisko zaciemniania informacji na temat szkodliwości dóbr, które produkujemy, importujemy, pakujemy, dystrybuujemy i wyrzucamy. Najnowsze technologie, które uwzględniają ekologiczne dane produktów, sprawią, że te istotne informacje staną się dostępne dla konsumentów wtedy, gdy będą najbardziej przydatne, czyli w chwili zakupu. Równowaga sił, dowodzi Coleman, przeniesie ciężar ze sprzedającego na kupującego. Owa „radykalna transparentność” pozwoli konsumentom dokonywać mądrzejszych decyzji zakupowych i sprawi, że producenci będą reformowali swoje praktyki biznesowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51394 [Informacja] (1 egz.)
Pabianice - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 51236 Czyt.A [Czytelnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 273877 Cz (Met. 3329) [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej