Marketing ekologiczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Łódź - Wypożyczalnia
(2)
Pabianice - Wypożyczalnia
(1)
Pabianice - Czytelnia
(1)
Autor
Goleman Daniel (1946- )
(2)
Jankowski Andrzej (anglista)
(2)
Nestorowicz Renata
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Język polski
(4257)
Język polski (przedmiot szkolny)
(3431)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(2863)
Nauczanie początkowe
(2827)
Matematyka
(2572)
Marketing ekologiczny
(-)
Literatura polska
(2381)
Filozofia
(2194)
Wychowanie przedszkolne
(2060)
Język angielski
(2059)
Historia
(1925)
Pedagogika
(1823)
Szkolnictwo
(1811)
Wychowanie w rodzinie
(1807)
Wychowanie
(1794)
Nauczyciele
(1708)
Psychologia
(1702)
Pisarze polscy
(1677)
II wojna światowa (1939-1945)
(1663)
Nauczanie
(1637)
Dzieci
(1579)
Młodzież
(1504)
Nauczanie zintegrowane
(1395)
Uczniowie
(1327)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1323)
Psychologia dziecka
(1270)
Literatura
(1252)
Metody nauczania
(1229)
Socjologia
(1226)
Sztuka
(1219)
Fizyka
(1203)
Język niemiecki
(1191)
Kultura
(1171)
Kobieta
(1153)
Język rosyjski
(1139)
Wojsko
(1133)
Historia (przedmiot szkolny)
(1040)
Relacje międzyludzkie
(1024)
Zapobieganie
(1019)
Matura
(996)
Praca
(983)
Rodzina
(969)
Geografia (przedmiot szkolny)
(934)
Polacy za granicą
(916)
Poezja polska
(902)
Biologia
(871)
Fizyka (przedmiot szkolny)
(863)
Przyroda
(855)
Technika
(854)
Chemia
(836)
Oświata
(832)
Nauka
(824)
Zwalczanie
(822)
Muzyka
(792)
Geografia
(765)
Żydzi
(735)
Edukacja ekologiczna
(731)
Szkolnictwo wyższe
(712)
Polska
(702)
Psychoterapia
(689)
Zarządzanie
(689)
Wychowanie obywatelskie
(688)
Polityka
(683)
Biologia (przedmiot szkolny)
(679)
Osobowość
(675)
Zwierzęta
(673)
Gry edukacyjne
(655)
Polityka międzynarodowa
(649)
Etyka
(642)
Prawo
(628)
Przedsiębiorstwo
(622)
Chemia (przedmiot szkolny)
(621)
Teatr polski
(615)
Bibliotekarstwo
(600)
Uczenie się
(589)
Katolicyzm
(585)
Szkolnictwo zawodowe
(577)
Język francuski
(561)
Politycy
(557)
Miłość
(541)
Turystyka
(535)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(534)
Ekologia
(524)
Komunikacja społeczna
(520)
Psychologia społeczna
(512)
Czytanie
(511)
Astronomia
(491)
Informatyka
(486)
Uczucia
(483)
Religia
(464)
Antropologia filozoficzna
(460)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(460)
Rośliny
(459)
Nauki społeczne
(456)
Gry i zabawy
(452)
Rolnictwo
(452)
Językoznawstwo
(446)
Pedagogika specjalna
(444)
Poeci polscy
(444)
Środki masowego przekazu
(438)
Gospodarka
(435)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 313193 [Wypożyczalnia], 313299 [Wypożyczalnia] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Chętnie wrzucamy butelki do pojemników na surowce wtórne, ale jednocześnie przemierzamy całe kilometry naszymi paliwożernymi samochodami, by zrobić zakupy. Do sklepu zabieramy ekologiczne torby, ale kupujemy owoce z Ameryki Południowej. David Goleman tłumaczy w swej książce dlaczego „zielone to miraż” i dowodzi, jacy jesteśmy niekonsekwentni w naszym podejściu do kryzysu ekologicznego. W oparciu o wyniki przełomowych badań Goleman wyjaśnia, dlaczego jako konsumenci nie potrafimy się rozeznać w tym, jak szkodliwe są nasze zakupy dla środowiska naturalnego i naszego zdrowia. Zbiorowo nie przyjmujemy do wiadomości, jak szkodliwe są rzeczy, które wytwarzamy i kupujemy. Problem dodatkowo pogłębia zjawisko zaciemniania informacji na temat szkodliwości dóbr, które produkujemy, importujemy, pakujemy, dystrybuujemy i wyrzucamy. Najnowsze technologie, które uwzględniają ekologiczne dane produktów, sprawią, że te istotne informacje staną się dostępne dla konsumentów wtedy, gdy będą najbardziej przydatne, czyli w chwili zakupu. Równowaga sił, dowodzi Coleman, przeniesie ciężar ze sprzedającego na kupującego. Owa „radykalna transparentność” pozwoli konsumentom dokonywać mądrzejszych decyzji zakupowych i sprawi, że producenci będą reformowali swoje praktyki biznesowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51394 [Informacja] (1 egz.)
Pabianice - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 51236 Czyt.A [Czytelnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316276 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej