Znak towarowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(10)
Forma i typ
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(3)
Druki ulotne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Łódź - Wypożyczalnia
(7)
Pabianice - Wypożyczalnia
(2)
Pabianice - Czytelnia
(1)
Autor
Adamczak Alicja
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Bogusz Katarzyna
(1)
Chrościcki Leon
(1)
Goldsmith Marshall
(1)
Gędłek Marcin
(1)
Patkowski Paweł
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Rampersad Hubert K. (1957- )
(1)
Ries Al (1927- )
(1)
Ries Laura
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sztetyłło Zofia (1932- )
(1)
Taylor David (1945- )
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Ulrich David (1953- )
(1)
Witkowska Magda
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(4)
1970 - 1979
(1)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Język polski
(4257)
Język polski (przedmiot szkolny)
(3431)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(2863)
Nauczanie początkowe
(2827)
Matematyka
(2572)
Znak towarowy
(-)
Literatura polska
(2381)
Filozofia
(2194)
Wychowanie przedszkolne
(2060)
Język angielski
(2059)
Historia
(1925)
Pedagogika
(1823)
Szkolnictwo
(1811)
Wychowanie w rodzinie
(1807)
Wychowanie
(1794)
Nauczyciele
(1708)
Psychologia
(1702)
Pisarze polscy
(1677)
II wojna światowa (1939-1945)
(1663)
Nauczanie
(1637)
Dzieci
(1579)
Młodzież
(1504)
Nauczanie zintegrowane
(1395)
Uczniowie
(1327)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1323)
Psychologia dziecka
(1270)
Literatura
(1252)
Metody nauczania
(1229)
Socjologia
(1226)
Sztuka
(1219)
Fizyka
(1203)
Język niemiecki
(1191)
Kultura
(1171)
Kobieta
(1153)
Język rosyjski
(1139)
Wojsko
(1133)
Historia (przedmiot szkolny)
(1040)
Relacje międzyludzkie
(1024)
Zapobieganie
(1019)
Matura
(996)
Praca
(983)
Rodzina
(969)
Geografia (przedmiot szkolny)
(934)
Polacy za granicą
(916)
Poezja polska
(902)
Biologia
(871)
Fizyka (przedmiot szkolny)
(863)
Przyroda
(855)
Technika
(854)
Chemia
(836)
Oświata
(832)
Nauka
(824)
Zwalczanie
(822)
Muzyka
(792)
Geografia
(765)
Żydzi
(735)
Edukacja ekologiczna
(731)
Szkolnictwo wyższe
(712)
Polska
(702)
Psychoterapia
(689)
Zarządzanie
(689)
Wychowanie obywatelskie
(688)
Polityka
(684)
Biologia (przedmiot szkolny)
(679)
Osobowość
(675)
Zwierzęta
(673)
Gry edukacyjne
(655)
Polityka międzynarodowa
(649)
Etyka
(642)
Prawo
(628)
Przedsiębiorstwo
(622)
Chemia (przedmiot szkolny)
(621)
Teatr polski
(615)
Bibliotekarstwo
(600)
Uczenie się
(589)
Katolicyzm
(585)
Szkolnictwo zawodowe
(577)
Język francuski
(561)
Politycy
(557)
Miłość
(541)
Turystyka
(535)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(534)
Ekologia
(524)
Komunikacja społeczna
(520)
Psychologia społeczna
(512)
Czytanie
(511)
Astronomia
(491)
Informatyka
(486)
Uczucia
(483)
Religia
(464)
Antropologia filozoficzna
(460)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(460)
Rośliny
(459)
Nauki społeczne
(456)
Gry i zabawy
(452)
Rolnictwo
(452)
Językoznawstwo
(446)
Pedagogika specjalna
(444)
Poeci polscy
(444)
Środki masowego przekazu
(438)
Gospodarka
(435)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Informator
(1)
Opracowanie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Rozwój osobisty
(1)
10 wyników Filtruj
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327323 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2001. - 194, [2] s. : rys., 1 wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Pierwsza na rynku wydawniczym pozycja poświęcona strategii marki, a przecież marka stanowi jedno z podstawowych narzędzi marketingowych. Dobra marka pomaga bowiem zdobyć i utrzymać rynki oraz jest wyznacznikiem wartości firmy. W książce na uwagę zasługuje uporządkowanie podstawowych pojęć oraz jasna ich klasyfikacja, ułatwiająca Czytelnikowi zrozumienie złożonej problematyki związanej z marką. Bardzo ciekawe są rozważania Autora na temat znaku i funkcji marki, a zwłaszcza zagadnienia związane z kompozycją znaków, takie np. jak abstrakcyjność czy realizm, dynamika czy statyczność znaku. Książkę zamyka rozdział traktujący o internacjonalizacji i globalizacji marek, będący niejako podsumowaniem. Autor przedstawił w nim trzy różna podejścia do tych procesów (amerykańskie, japońskie i europejskie), pokazując możliwości ekspansji marek na rynkach i zwracając uwagę na dylematy współczesnej cywilizacji. Dzięki licznym przykładom Czytelnik zrozumie zagadnienia poruszane w książce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51518 [Informacja] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Porcelana - znaki wytwórni europejskich / Leon Chrościcki. - Warszawa : Wydaw. Artystyczno-Graficzne, 1974 (Bydg. : Prasowe Zakł. Graf.). - 405, [3] s. : il., tab., tabl. 12 ; 20 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 203847 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
Książka łączy najnowszą wiedzę na temat zarządzania marką z nowatorskim i nigdzie jeszcze nie publikowanym modelem zarządzania potencjałem marki. Główne wątki dotyczą istoty kapitału marki, działań i mechanizmów jego kreowania, tożsamości i potencjału konkurencyjnego marki, a także mierzenia siły marki. Bazując na swoich wieloletnich doświadczeniach biznesowych, Autor odpowiada na kluczowe pytania: jak wykreować wartość firmy poprzez markę, jak budować przewagę konkurencyjną w oparciu o markę, jak skuteczne zarządzać potencjałem konkurencyjnym marki. Publikacja napisana jest w sposób przejrzysty i przystępny, ma praktyczny, poradnikowy charakter. Omawiane trendy, procesy i zjawiska ilustrowane są przykładami z firm krajowych i zagranicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51563 [Informacja] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 356047 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 285434 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47226 [Wypożyczalnia], 47225 [Wypożyczalnia], 47224 [Wypożyczalnia] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej. Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.[ksiegarnia.pwn].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pabianice - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 51567 Czyt.H [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okładce: Marketing. Zero teorii. Sama praktyka. Polski autor w polskich realiach. Najbardziej aktualna wiedza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347298 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 303412 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej