Diagnoza pedagogiczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(97)
Forma i typ
Książki
(96)
Publikacje fachowe
(34)
Publikacje dydaktyczne
(33)
Publikacje naukowe
(19)
Poradniki i przewodniki
(6)
Druki ulotne
(1)
Pliki i bazy danych
(1)
Dostępność
dostępne
(51)
tylko na miejscu
(50)
wypożyczone
(15)
nieokreślona
(4)
Placówka
Łódź - Wypożyczalnia
(50)
Łódź - Wypożyczalnia - tylko na miejscu
(1)
Łódź - Czytelnia
(44)
Pabianice - Wypożyczalnia
(20)
Pabianice - Czytelnia
(5)
Autor
Biela Agnieszka
(13)
Niemierko Bolesław (1935- )
(7)
Fuks Agata
(5)
Naprawa Renata
(5)
Szmigel Maria Krystyna
(5)
Tanajewska Alicja
(5)
Ziętara Renata
(5)
Babińska Magdalena
(3)
Banaś Anna (pedagog)
(3)
Biela Agnieszka. Multidiagnoza : wychowanie przedszkolne
(3)
Deptuła Maria
(3)
Deptuła Maria (pedagog)
(3)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(3)
Jarosz Ewa
(3)
Jażdżewska Paulina
(3)
Kowalska Wiktoria
(3)
Kołodziejska Dorota
(3)
Piotrowska Jowita
(3)
Skałbania Barbara
(3)
Tomczak Joanna
(3)
Wysocka Ewa (pedagog)
(3)
Zielińska Ewa (pedagog)
(3)
Badura Jan
(2)
Dziejowska Joanna
(2)
Karamuz Karolina
(2)
Kałużny Anna
(2)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(2)
Lepalczyk Irena (1916-2003)
(2)
Lisicki Michał
(2)
Lubomirska Elżbieta (1963- )
(2)
Misiuk Agnieszka
(2)
Parczewska Teresa
(2)
Riebisch Roswitha (1955- )
(2)
Skura Małgorzata
(2)
Sośnicka Iwona
(2)
Sujak-Lesz Krystyna
(2)
Sumińska Dorota
(2)
Borsich Szymon
(1)
Błeszyński Jacek (1963- )
(1)
Chojak Małgorzata
(1)
Deptuła Maria (pedagog). Autor
(1)
Dobrowolska Barbara (1964- )
(1)
Domagała Aneta
(1)
Franczyk Anna
(1)
Gapińska Alicja (1986- )
(1)
Gerka Vladimír
(1)
Godlewska Anna
(1)
Goetz Magdalena
(1)
Gospodarczyk Joanna
(1)
Grabowska Anna (pedagog)
(1)
Guziuk-Tkacz Marta
(1)
Gyzińska Elżbieta
(1)
Głodkowska Joanna
(1)
Janiszewska Bożena
(1)
Kalinowski Zbigniew
(1)
Krajewska Katarzyna (nauki pedagogiczne)
(1)
Krupa Bożena (pedagog)
(1)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(1)
Lewandowski Jan (pedagog)
(1)
Luszczynski Hubert (1948- )
(1)
Luszczyński Hubert (1944- )
(1)
Mazur Bogumiła
(1)
Michalska-Niedenthal Dorota
(1)
Mickiewicz Janina
(1)
Mickiewicz-Janiszewska Agata
(1)
Niedenthal Dorota
(1)
Niedźwiadek Agnieszka
(1)
Nowak-Chomicz Lidia
(1)
Nowak-Chomicz Lidia (1964- )
(1)
Olempska-Wysocka Magdalena
(1)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(1)
Pelczar Henryka
(1)
Pietraczuk Łukasz
(1)
Pilch Magdalena (1974- )
(1)
Pluta Andrzej
(1)
Podhájecká Mária
(1)
Potorska Alicja
(1)
Przybysz-Zaremba Małgorzata
(1)
Radziejewska Paulina
(1)
Reid Gavin (1950- )
(1)
Rokicińska Iwona
(1)
Siedlaczek-Szwed Aleksandra
(1)
Skarbek Karolina
(1)
Sowa Józef (1939- )
(1)
Stepaniuk Joanna
(1)
Suszczyński Tomasz
(1)
Szczupaczyńska Iwona
(1)
Szczygieł Aleksandra
(1)
Tomczak Joanna (nauczanie początkowe)
(1)
Tomczak Joanna (pedagog)
(1)
Tryzno Ewa
(1)
Wlaźlik Barbara
(1)
Wojnarska Anna
(1)
Wosik-Kawala Danuta
(1)
Wrońska Irmina
(1)
Wójcicka Magdalena
(1)
Włoch Agnieszka
(1)
Włoch Stanisława
(1)
Zając Dorota
(1)
Zdański Jerzy
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(55)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(42)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(97)
Język
polski
(95)
Odbiorca
Nauczyciele
(24)
Przedszkola
(18)
Nauczyciele przedszkoli
(11)
Szkoły wyższe
(9)
Szkoły podstawowe
(4)
Pedagodzy
(3)
Rodzice
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Psycholodzy
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dzieci
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Gimnazja
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Poziom nauczania Klasa 1.
(1)
Psychologowie
(1)
Terapeuci
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Język polski
(4254)
Język polski (przedmiot szkolny)
(3439)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(2874)
Nauczanie początkowe
(2826)
Matematyka
(2569)
Diagnoza pedagogiczna
(-)
Literatura polska
(2380)
Filozofia
(2194)
Wychowanie przedszkolne
(2064)
Język angielski
(2052)
Historia
(1919)
Pedagogika
(1823)
Szkolnictwo
(1811)
Wychowanie w rodzinie
(1807)
Wychowanie
(1796)
Nauczyciele
(1708)
Psychologia
(1703)
Pisarze polscy
(1677)
II wojna światowa (1939-1945)
(1663)
Nauczanie
(1637)
Dzieci
(1579)
Młodzież
(1504)
Nauczanie zintegrowane
(1398)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1327)
Uczniowie
(1326)
Psychologia dziecka
(1270)
Literatura
(1252)
Metody nauczania
(1229)
Socjologia
(1226)
Sztuka
(1217)
Fizyka
(1199)
Kultura
(1172)
Kobieta
(1154)
Język rosyjski
(1138)
Wojsko
(1133)
Język niemiecki
(1128)
Historia (przedmiot szkolny)
(1048)
Relacje międzyludzkie
(1024)
Zapobieganie
(1019)
Matura
(996)
Praca
(985)
Rodzina
(969)
Geografia (przedmiot szkolny)
(940)
Polacy za granicą
(916)
Poezja polska
(902)
Biologia
(869)
Fizyka (przedmiot szkolny)
(867)
Przyroda
(855)
Technika
(854)
Chemia
(834)
Oświata
(832)
Nauka
(825)
Zwalczanie
(822)
Muzyka
(791)
Geografia
(762)
Żydzi
(735)
Edukacja ekologiczna
(732)
Szkolnictwo wyższe
(712)
Polska
(702)
Polityka
(691)
Psychoterapia
(689)
Zarządzanie
(689)
Wychowanie obywatelskie
(688)
Biologia (przedmiot szkolny)
(686)
Osobowość
(675)
Zwierzęta
(673)
Gry edukacyjne
(655)
Polityka międzynarodowa
(649)
Etyka
(642)
Prawo
(628)
Chemia (przedmiot szkolny)
(623)
Przedsiębiorstwo
(622)
Teatr polski
(615)
Bibliotekarstwo
(600)
Katolicyzm
(591)
Uczenie się
(589)
Szkolnictwo zawodowe
(577)
Politycy
(559)
Język francuski
(550)
Miłość
(541)
Turystyka
(539)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(534)
Ekologia
(524)
Komunikacja społeczna
(520)
Psychologia społeczna
(512)
Czytanie
(511)
Astronomia
(491)
Uczucia
(485)
Informatyka
(483)
Religia
(464)
Antropologia filozoficzna
(460)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(460)
Rośliny
(459)
Nauki społeczne
(456)
Rolnictwo
(452)
Gry i zabawy
(451)
Językoznawstwo
(446)
Pedagogika specjalna
(444)
Poeci polscy
(444)
Środki masowego przekazu
(438)
Gospodarka
(436)
Temat: czas
2001-
(6)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(22)
Podręcznik
(17)
Karty pracy ucznia
(13)
Materiały konferencyjne
(6)
Opracowanie
(6)
Broszura
(5)
Arkusz obserwacji
(4)
Monografia
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Książka do wypełniania
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Programy wychowania przedszkolnego
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(40)
Psychologia
(11)
Nauka i badania
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
97 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 309602 Cz (Ped. 1174) [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 296)
Streszczenie w języku angielskim.
Problematyka szans edukacyjnych uczniów niesłyszących wiąże się z szerszym zagadnieniem szans i barier w edukacji uczniów ze specjalnymi potrzebami i stanowi podstawę rozważań naukowych oraz poszukiwania rozwiązań praktycznych w ramach systemów kształcenia na całym świecie. Współcześnie wyznaczają je tendencje przeciwdziałania marginalizacji (lub wykluczenia edukacyjnego) jakiejkolwiek z grup uczniów w perspektywie analogicznego procesu związanego z uczestnictwem społecznym. Zmiany w przepisach oświatowych, większa świadomość rodziców, a przede wszystkim kluczowe decyzje kształtujące edukację osób z uszkodzonym słuchem implikują wzrost liczebności tej grupy dzieci w edukacji włączającej i integracyjnej. Coraz większe możliwości wynikające z różnego rodzaju czynników kontekstowych, dotyczących m.in. dynamicznego rozwoju technologii wspomagającej słyszenie, technologii informatycznych, wprowadzeniu przesiewowych badań słuchu oraz badania nad językiem migowym, wymagają stosowania nowych rozwiązań systemowych. W przeprowadzonych badaniach skoncentrowano się na opisie fenomenów zobrazowanych jako profile kompetencji językowych i funkcjonowania psychomotorycznego dzieci niesłyszących, kończących edukację przedszkolną w trzech rodzajach placówek: ogólnodostępnej, integracyjnej i specjalnej; a także na rekonstrukcji szans edukacyjnych dzieci niesłyszących z perspektywy doświadczeń diagnostyczno-rehabilitacyjnych oraz preferencji edukacyjnych ich słyszących i niesłyszących rodziców oraz opinii nauczycieli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349329 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54824 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 317276 Cz (Ped. 691) [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka proponowanej publikacji w całości mieści się w edukacji dziecka. Stanowi zwarty, konsekwentny blok tematyczny z odniesieniem w szczegółowych tekstach do różnych zagadnień związanych z rozwojem i edukacją dziecka. Praca zbiorowa składa się ze wstępu oraz trzech części: 1. Podstawy i uwarunkowania rozwoju małego dziecka (cztery artykuły); 2. Sposoby rozwijania wielokierunkowej aktywności małego dziecka (cztery artykuły); 3. Diagnoza psychopedagogiczna małego dziecka - problemy i rozwiązania praktyczne (2 artykuły). Fragment recenzji prof. dr hab. Ireny Adamek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52039 [Informacja] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 235078 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338954 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 325925 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Łódź - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 324561 Cz (Met. 698) [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Streszczenia w języku angielskim przy pracach. Spis treści także w języku angielskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54966 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znany na całym świecie specjalista Gavin Reid w swojej książce skupia się na dzieciach, młodzieży oraz osobach dorosłych dotkniętych dysleksją. Wyjaśnia istotę tego zaburzenia i wielostronnie je charakteryzuje, uwzględniając między innymi czynniki biologiczne, kulturowe i językoznawcze. Ukazuje przy tym różne aspekty syste­mu szkolnictwa (dotyczące zarządzania szkołą, programu nauczania, polityki rządów, stylów i strategii uczenia się), które mają wpływ na życie i edukację uczniów zmagających się z trudnościami w czytaniu. Autor przekonuje, że radzenie sobie z dysleksją zależy przede wszystkim od wypracowania skutecznego sposobu uczenia się i odpowiedniego spo­sobu nauczania.
Nieustannie rośnie świadomość nauczycieli, dyrektorów szkół oraz przed­stawicieli władz dotycząca zjawiska dysleksji, co jest pokrzepiającym sygna­łem. Od początku XXI wieku obserwujemy, że rządy wielu krajów aktywnie poszukują specjalistycznej wiedzy na ten temat, by potem przez pracę grup specjalistów i zmiany legislacyjne torować drogę nowym regulacjom w syste­mie szkolnictwa mającym przynieść udogodnienia dla uczniów ze specjal­nymi potrzebami, na przykład dla dzieci z dysleksją. […] W żadnym wypadku nie wolno nam pominąć w naszych rozważaniach rodziców. Mają oni wiele do zaoferowania, a ich doświadczenia, przemyśle­nia i wsparcie okazują się dla szkół bezcenne. Być może to właśnie współ­praca jest kluczem do sukcesu. Wyniki badań naukowych dostarczają wie­dzy, jednak faktyczny wpływ na sytuację można uzyskać dzięki skutecznej komunikacji między domem a szkołą. Dzielenie się obawami i pomysłami ma nieocenioną wartość. Z przedmowy autora
Gavin Reid – doktor nauk humanistycznych, magister nauk stosowanych i magister pedagogiki, członek Brytyjskiego Towarzystwa Dysleksji oraz Brytyjskiego Towarzystwa Psychologicznego, certyfikowany psycholog. Pisząc książki, korzysta z własnych doświadczeń nauczyciela, psychologa wychowawczego, badacza, wykładowcy akademickiego, a przede wszystkim – rodzica.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pabianice - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 54526 [Informacja] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł.: Jak je szybko rozpoznać? Jak z nimi pracować? Jak osiągnąć najlepsze wyniki?.
Ped. 89
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 328649 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Łódź - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 327862 Cz (Ped. 89) [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Diagnoza typów uczniów. Jak je szybko rozpoznać? Jak z nimi pracować? Jak osiągnąć najlepsze wyniki?
Książka została napisana przez praktyków dla praktyków i stanowi odpowiedź na aktualne potrzeby i problemy współczesnej edukacji.
Autorzy, opierając się na własnym bogatym doświadczeniu i wynikach najnowszych badań, pokazują, jak poprawnie zdiagnozować ucznia: jego styl uczenia się, sposób rozumienia i postrzegania świata. Wyjaśniają też, jak wielkie znaczenie dla sukcesów uczniów ma sam nauczyciel – jego postawa i styl nauczania. Dzięki kompleksowemu omówieniu czterech podstawowych typów inteligencji i stylów uczenia się oraz wielu skutecznych i sprawdzonych metod indywidualizowania nauki dowiesz się, jak dobrać odpowiedni styl prowadzenia zajęć do typów twoich uczniów i poprawić osiągane wyniki. Praktyczne rady podpowiedzą ci, jak udoskonalić i usprawnić codzienną pracę z dużymi i zróżnicowanymi klasami, a zawarte w książce przejrzyste arkusze i ankiety diagnostyczne ułatwią zrozumienie indywidualnego zachowania ucznia, jego możliwości i ograniczeń. Dzięki tej książce dowiesz się, jak nauczyć wszystkich, tego samego i w tym samym czasie, ale w indywidualny sposób!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pabianice - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 53387 [Informacja] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia - tylko na miejscu
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 302693 M [Wypożyczalnia - tylko na miejscu] (1 egz.)
Łódź - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 302692 Cz (Ped. 1901) [Czytelnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pabianice - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 46709 Czyt.D [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 318132 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Łódź - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 318131 Cz (Ped. 23) [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polecana publikacja omawia podstawowe założenia metodologiczne procesu diagnostycznego w pracy pedagogicznej oraz próbuje określić zakres kompetencji i obszar badawczy pedagoka. Spór o charakter diagnozy i zakres kompetencyjny między psychologiem a pedagogiem powoduje wycofywanie się pedagogów z działalności diagnostycznej lub ograniczenie ich pracy do diagnostyki edukacyjnej…
Celem publikacji jest uświadomienie przyszłym pedagogom znaczenia diagnostyki w przygotowaniu zawodowym oraz kształtowanie wrażliwości i umiejętności związanych z procesem diagnozowania w pracy terapeutyczno-wychowawczej.
Adresatami książki są studenci kierunków pedagogicznych, nauczycielskich, którzy w przyszłości podejmą pracę pedagogiczną z dziećmi i młodzieżą, stąd w książce posłużono się określeniami „nauczyciel”, „pedagog” – jako osoby dokonujące diagnozy pedagogicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Pabianice - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 52177 [Informacja] (1 egz.)
Pabianice - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 52178 Czyt.D [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polecana publikacja omawia podstawowe założenia metodologiczne procesu diagnostycznego w pracy pedagogicznej oraz próbuje określić zakres kompetencji i obszar badawczy pedagoga. Spór o charakter diagnozy i zakres kompetencyjny między psychologiem a pedagogiem powoduje wycofywanie się pedagogów z działalności diagnostycznej lub ograniczenie ich pracy do diagnostyki edukacyjnej Celem publikacji jest uświadomienie przyszłym pedagogom znaczenia diagnostyki w przygotowaniu zawodowym oraz kształtowanie wrażliwości i umiejętności związanych z procesem diagnozowania w pracy terapeutyczno-wychowawczej.
Adresatami książki są studenci kierunków pedagogicznych, nauczycielskich, którzy w przyszłości podejmą pracę pedagogiczną z dziećmi i młodzieżą, stąd w książce posłużono się określeniami nauczyciel, pedagog - jako osoby dokonujące diagnozy pedagogicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53261 [Informacja], 53262 [Informacja] (2 egz.)
Książka
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 326877 Cz (Ped. 2582) [Czytelnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 329444 Cz (Ped. 1266) [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 333876 [Wypożyczalnia], 333947 [Wypożyczalnia], 333413 [Wypożyczalnia], 333948 [Wypożyczalnia] (4 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 358525 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pabianice - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 55083 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej