253517
Book
In basket
Ped. 2071
Pierwszy podręcznik z zakresu teorii diagnozy edukacyjnej! Zawiera: koncepcję diagnostyki jako nauki o rozpoznawaniu warunków, przebiegu i wynikach uczenia się; główne pojęcia dyscypliny; analizę i ocenę narzędzi diagnozy; metody diagnostyczne oraz wyniki diagnozy osiągnięć ucznia, placówki edukacyjnej, oraz poziomu edukacyjnego kraju; ewaluację w edukacji jako pochodną diagnozy; ćwiczenia ułatwiające wdrożenie stosowania pojęć i zaleceń. Podręcznik jest przeznaczony dla: studentów kierunków pedagogicznych i nauczycielskich, pedagogów i nauczycieli pracujących w instytucjach edukacyjnych, dyrektorów szkół, doradców metodycznych, pracowników komisji egzaminacyjnych i nadzoru pedagogicznego.
Availability:
Łódź - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 335392 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Łódź - Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 312191 Cz (Ped. 2071) [Czytelnia] (1 egz.)
Pabianice - Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 50982 Czyt.D [Czytelnia] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 330-346. Indeksy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again